A partir del 12 de novembre el nou Institut del Cor Quironsalud Teknon es presenta en societat. El tret de sortida serà un esmorzar amb premsa que es farà el dilluns 12 de novembre per explicar als mitjans el projecte, els seus objectius, estructura, punts diferencials i la seva rellevància com a model únic i de referència en la sanitat privada espanyola. La campanya de màrqueting s'iniciarà el mateix dia amb una campanya de llançament potent perquè la nova marca comenci a fer-se un espai i a mig termini acabi posicionant l'Institut del Cor en un referent de la Cardiologia terciària.

La campanya de llançament contempla tant mitjans tradicionals (busos, ràdio i premsa) com mitjans digitals (xarxes socials, mitjans informatius digitals, google search, i spots de 20" a televisió a la carta de les principals cadenes). I en referència a la proposta de valor que s'ha volgut potenciar i fer servir com a missatge central de la campanya, aquest valor és l'experiència del pacient. Aquí us mostrem les creativitats que articularan la campanya.

CampanyaCor1CampanyaCor1

CampanyaCor2CampanyaCor2

Per dur a terme la campanya hem estat gravant un vídeo promocional del centre en el qual hi heu participat molts de vosaltres. Des de direcció se us agraeix sincerament la vostra disponibilitat i col·laboració en fer-lo possible. Tan bon punt tinguem el vídeo enllestit us el mostrarem abans d'emetre'l públicament. Aquí us deixem un parell de fotografies del making off de la gravació d'ahir.

GravacióSpotCor1GravacióSpotCor1 FotoCorFotoCor

Si us interessa saber amb més detall com serà la campanya aquí us deixem l'enllaç al vídeo de presentació que va fer la Montse Milà, responsable de Comunicació i Màrqueting de Teknon: