
Alexandre Coelho Leal
- Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia
- Centro Médico Teknon
Especialista en cirurgia ortopèdica i traumatologia, amb dedicació específica a la cirurgia de genoll, incloent-hi tècniques de preservació articular, artroplàstia i traumatologia esportiva.
Graduat en Medicina per la Universitat de Girona (2011–2017) i format com a resident a l’Hospital del Mar (2018–2023), ha desenvolupat una sòlida experiència en el tractament de patologies complexes de genoll. Des del juny de 2023, forma part de l’equip de l’Hospital Parc Taulí de Sabadell i col·labora activament amb el Barcelona Trauma Institut.
Ha completat estades formatives en centres internacionals de prestigi com el Centre Hospitalier de Luxembourg (CHL) i el Centro Hospitalar Universitário de Coimbra (CHUC), especialitzant-se en tècniques avançades de cirurgia de genoll.
Compromès amb la recerca, compta amb més de 50 presentacions en congressos, 15 publicacions científiques i ha participat com a autor en capítols de llibres. A més, actua com a revisor en revistes científiques internacionals.
És membre de societats científiques com la SEROD, SECOT, ESSKA i ISAKOS, participant activament en l’actualització i desenvolupament de la seva especialitat.