Política de qualitat, seguretat del pacient, i prevenció de la infecció
Quirónsalud, com a companyia líder a Espanya en la prestació de serveis sanitaris, disposa d’una àmplia xarxa d’hospitals i centres mèdics en el territori nacional, que cobreixen en conjunt totes les especialitats mèdiques.
Comptem amb la més avançada dotació de tecnologia i un prestigiós equip de professionals, que uneixen la seva activitat assistencial a una valuosa vocació investigadora i docent, contribuint a la generació de nou coneixement mèdic que aplicar a la millora de l’atenció al pacient.
La nostra integració en la divisió hospitalària del Grup Fresenius, Helios Health, ens permet també formar part del líder europeu en provisió de serveis especialitzats de salut.
Amb tot això, hem creat un model de gestió basat en un sòlid compromís amb l’excel·lència. Tenim el compromís de cuidar la salut i el benestar de les persones posant a la seva disposició serveis sanitaris de màxima qualitat, segurs, accessibles, eficients i satisfactoris. Volem crear una identitat sòlida, amb una xarxa eficient d’hospitals, promovent la innovació, la recerca i la docència.
A Quirónsalud apostem per liderar l’excel·lència centrant-nos en tres eixos estratègics: Salut, Experiència i Eficiència.
Dotem els centres d’infraestructures funcionals i segures, un equip de professionals altament qualificats, equipament d’última generació i processos estandarditzats conformes a les pràctiques clíniques d’excel·lència. Tot això, sota el precepte fonamental del compliment dels requisits legals, reguladors i d’altres requisits que afectin la gestió sanitària.
A Quirónsalud promovem l’excel·lència assistencial mitjançant un model de gestió de millora contínua que estableix com a eina fonamental la mesura d’indicadors i l’establiment d’objectius concrets de millora. Aquests objectius involucren tots els nivells de l’organització i el seu desplegament i avaluació contínua són font de retroalimentació per identificar i implementar nous compromisos. Així mateix, s’avalua la qualitat dels serveis prestats pels nostres proveïdors.
Treballem contribuint a crear un ambient segur per al pacient, la seva família, l’equip assistencial i administratiu i l’entorn, que inclou la implantació de pràctiques segures, entre elles la vigilància, prevenció i control d’infeccions i altres incidents de seguretat relacionats amb l’assistència sanitària. Amb aquest fi, impulsem el desenvolupament continu dels professionals, fomentant el coneixement, els valors i la cultura de seguretat en les activitats assistencials i facilitant la notificació interna i la gestió d’incidents de seguretat, mantenint la confidencialitat del procés en tot moment.
En el nostre compromís amb la qualitat, des de la direcció de Quirónsalud, impulsem l’obtenció i consolidació de certificacions en normes UNE-EN-ISO 9001, UNE 179006, UNE 179003 i acreditacions en models de gestió complementaris com la Joint Commission International o EFQM.
Direcció de Qualitat i Experiència del pacient
Direcció Assistencial i d'investigació