S'obre la convocatòria de la segona edició del Tu Fas Teknon
Enguany la jornada de presentacions serà el dijous 7 de juny, i la millor experiència pacient s'inclou com a categoria

Ja està oberta la convocatòria per presentar iniciatives, projectes o experiències que estigueu portant a terme o projectant i que penseu que poden aportar valor al centre. Amb l’objectiu de reconèixer activitats diluïdes en el dia a dia de l’hospital i premiar aquelles experiències que ajuden a oferir un millor servei als nostres pacients, s’obre la segona edició del Tu Fas Teknon. La jornada de presentacions serà el dijous 7 de juny, i enguany les categories dels premis convocats són dues: millor experiència pacient i innovació.
Com en l’anterior edició, el jurat està format per membres del Comitè de Direcció i un membre de la Junta Facultativa del centre; i el premi segueix sent secret i no es desvetllarà fins al mateix dia del lliurament de guardons, emmarcat dins la Festa d’Estiu, el dimecres 20 de juny.
La primera edició del Tu Fas Teknon va comptar amb la participació de més de 80 professionals i es van fer 46 presentacions, sis de les quals van ser premiades a més de rebre el compromís de la seva implementació o l’estudi pel seu desenvolupament.
Participar és molt senzill. Pots consultar les bases aquí TuFasTeknon_2aedicio18 (477 KB ) (2 páginas)
https://issuu.com/centromedicoteknon/docs/tufasteknon_2aedicio18